A bosszantó híreket január elején tesztelték a kiválasztott felhasználók, és hamarosan hamarosan hamarosan hamarosan meg fogják őket kapni.
Az első lépések vagy ha Home Messenger képernyőn szeretné látni a legfrissebb üzeneteket, megosztott napokat, kedvenceket és barátait, akik jelenleg online vannak. Ezt a klasszikus idillát hamarosan meg kell változtatni, mert a Facebook szeretné bővíteni hirdetéseinket.
A legnagyobb szociális háló annyira tisztában van azzal, hogy a Messenger-lel rendelkező emberek rengeteg időt töltenek a barátaikkal való kommunikációban, és további hasznot kívánnak használni. A Facebook hirdetésmegjelenítése maga is olyan új tapasztalatok és tapasztalatok felfedezésével jelenik meg, amelyek a csevegési alkalmazás megnyitása után azonnal elérhetőek lesznek.
A hirdetések megjelenítése a szokásaid szerint személyre szabható, ahogyan a Facebookon, az Instagramban stb. Működik. Miután rákattintott a hirdetésre, közvetlenül átkerül a Promóciós Terméktermelő oldalra vagy egy bizonyos beszélgetésre az úgynevezett " A Messengerben lévő bot, amely ezzel a hirdetéssel kapcsolatos.
Annak érdekében, hogy ez így maradjon, más hirdetések is közvetlenül megjelenhetnek a barátaival folytatott beszélgetések során. Kiegészítik azokat a szponzorált jelentéseket, amelyek lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy újra együttműködjenek azokkal, akik velük kezdték a beszélgetést. Egy kis felhasználói bázis a hónap végén jelenik meg kép és szöveg formájában.
Később fokozatosan bővül a felhasználók körében. A Facebook még nem jelentette be, hogy ezek a hirdetések le lesznek-e kapcsolva, és hogy a Messenger Lite csevegőalkalmazás egyszerűbb változatának része lesz-e. Az a tény azonban továbbra is fennáll, hogy a legtöbb felhasználó csak bosszantja ezeket a hirdetéseket.